خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم :

مجلس با وزارت دکتر هاشمی موافق است/ رئیس‌جمهور کام دلسوزان فرهنگ را شیرین کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۹۰۲

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم با تقدیر از رئیس‌جمهور در معرفی یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم، از رئیس جمهور خواسته است که کلید این وزارتخانه را به دست "دکتر هاشمی" بسپارد تا سبب خوشحالی خطه جنوب و زاگرس نشینان را فراهم کرده باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلام محمد زارعی " در نامه درخواستی خود به رئیس جمهور چنین آورده: 

وی ضمن قدردانی از حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، فضای مجلس را آماده سپردن کلید وزارت مهم و اثرگذار علوم به سید ضیا هاشمی دانست.

زارعی در پیام خود آورده: از آنجائیکه دکتر ضیا هاشمی در سمت های دانشگاهی و از جمله مهم ترین آن معاون فرهنگی وزیر علوم موفقیت های چشم گیری داشته است و در دولت تدبیر و امید با وجود همه تفاوت سلیقه ها، توانست فضای فرهنگی دانشگاه ها را به سمت آرامش، اعتماد و همگرایی سوق دهد و با تدبیر توانست، تهدیدها را به فرصتی برای مودت و همراهی بین اندیشه های متفاوت و بعضاً ناهماهنگ در میان اهالی دانشگاه تبدیل کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ابراز داشت: امروز ارتقاء دانش و شاخص های علمی و همچنین حمایت حداکثری از نخبگان داخلی در راستای جلوگیری از فرار مغزها و زمینه سازی برای ورود نخبگان در آغوش جامعه علمی کشور و همچنین استفاده علمی و عملی از دستاوردهای نخبگان بعنوان یک ضرورت مهم توسعه است، که حساسیت به این موضوعات به طور محسوسی در اندیشه و برنامه های ضیا هاشمی از مدیران خوش فکر و جوان دانشگاهی دیده می شود.

نماینده بویراحمد و دنا یادآور شده است: شایسته است با توجه به اهمیت مسائل علمی و فرهنگی که اتفاقاً به طور ویژه مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست و با توجه به این سوابق و آمادگی مجلس شورای اسلامی به اعتماد به توانایی‌ها و شایستگی‌های این فرزند برومند ایران اسلامی، از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم با معرفی دکتر ضیا هاشمی به عنوان وزیر علوم به مجلس، کام دانشگاهیان و دلسوزان فرهنگ ، اندیشه و دانش را شیرین کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز