خبرگزاری کار ایران

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان:

انجام مرحله نهایی فرایند انتخاب شهردار اصفهان/هیئت‌رئیسه شورا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۹۵۵

در رأی‌گیری صبح امروز اعضای شورای شهر اصفهان، فتح‌الله معین به‌عنوان رئیس شورا، علیرضا نصر اصفهانی به‌عنوان نائب رئیس،‌ مهدی مقدری به‌عنوان سخنگو، فریده روشن منشی و احمد زندآور خزانه‌دار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح‌الله معین اظهار کرد: صبح امروز ادامه فرایند انتخاب شهردار اصفهان در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان و با حضور تمامی منتخبین مطرح و در خصوص چگونگی ادامه کار و نحوه انتخاب شهردار اصفهان و بررسی امکان حضور گزینه‌های دیگر بحث و بررسی و در ابتدا مراحل انجام‌شده و همچنین امکان حضور گزینه‌های جدید در ادامه فرایند انتخاب شهردار اصفهان مذاکره شد.

وی ادامه داد: در نهایت آقای دکتر قدرت الله نوروزی به‌عنوان گزینه نهایی جهت طی مراحل قانونی انتخاب شهردار و ‌طرح در جلسه رسمی شورا انتخاب شدند.

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این جلسه همه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه عزیزانی که به دعوت اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان پاسخ داده و در این فرایند شرکت کردند اظهار امیدواری کرد: در ادامه راه خدمت‌رسانی به مردم شریف و بزرگوار شهر اصفهان از راهنمایی‌ها، مساعدت‌ها و همراهی این عزیزان بهره‌مند شده و شهردار منتخب را موردحمایت و پشتیبانی‌های خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: همچنین اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از همراهی، حوصله و مساعدت تمامی شهروندان عزیز اصفهان، مسئولان و خدمتگزاران مردم با تمام وجود تقدیر و تشکر کرده و به پایبندی به عزم و میثاق قبلی خود در تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم که آنان را صاحب‌اختیار خود می‌دانند تأکید کرده و با تمام وجود از هر نوع تلاشی در این جهت کوتاهی نخواهند کرد.

معین اظهار کرد:در خصوص آمادگی اعضا جهت حضور در مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان که فردا در جلسه‌ای در حضور فرماندار محترم اصفهان به‌صورت رسمی انجام خواهد شد، بحث و بررسی به عمل آمد و توافق شد با توجه به سوابق و امکان حضور اعضا در جلسات هیئت‌رئیسه، سرکار خانم فریده روشن و آقایان علیرضا نصر اصفهانی، مهدی مقدری، امیر احمد زندآور و فتح‌الله معین جهت قبول مسئولیت‌های هیئت‌رئیسه در جلسه مذکور که با حضور فرماندار محترم اصفهان برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: تمامی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از زحمات و تلاش‌های فرماندار محترم و کارکنان فرمانداری و اعضای محترم هیئت‌های نظارت و اجرایی و همچنین از نمایندگان محترم اصفهان در مجلس به جهت تلاش و همراهی در برگزاری انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی این عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند متعال مسئلت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز