خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از آخرین وضعیت انتخاب شهردار کرج؛

شهردار شدن نصیری شایعه است / انتخاب نهایی شهردار کرج تا امشب

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۰۹۹

یک عضو شورای شهر کرج گفت: شهردار شدن اصغر نصیری شایعه‌ای بیش نیست و وضعیت انتخاب شهردار کرج تا امشب نهایی می شود.

 اکبر سلیم نژاد عضو منتخب شورای شهر کرج با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: از بین 13 نفر عضو شورای شهر کرج  6 نفر به مصطفی سلیمی و 6 نفر دیگر به اصغر نصیری رای دادند. رای یک نفر نیز  ممتنع اعلام شد. با این حساب هنوز وضعیت شهردار کرج معلوم نیست و برای چندمین بار اعلام می‌‌کنم  اخبار منتشر شده در این باره در فضای مجازی شایعه‌ای بیش نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه سخنگوی منتخبان شورای شهر کرج شخص دیگری است نه بنده ،ادامه داد :طبق قانون آقای خستو باید پاسخگوی  سئوال خبرنگاران باشند نه من.

 یک عضو دیگر شورای شهر کرج نیز که نخواست نامش فاش شود درباره شهردار شدن نصیری گفت: به هیچ عنوان این خبر را تایید نمی کنم .چون هنوز چیزی معلوم نیست.

 گفته می‌شود تا پایان امشب و نهایت تا فردا چهارشنبه، شهردار و یا سرپرست شهرداری کرج  انتخاب ومشخص خواهد شد .

باید منتظر ماند و دید که فردا نام کدامیک از این دونفر  به عنوان شهردار این شهر از شورای شهر کرج اعلام خواهد شد. 

 بسیاری از شهروندان کرجی معتقدند شورای شهر‌  باید ثابت کند که‌آیا به دنبال حل مشکلات شهر و زنده کردن"امید" مردم است یا  باز می خواهد مثل قبل به گذشته بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز