خبرگزاری کار ایران

با ادای احترام به شهدا توسط نوبخت و نجفی؛

ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۴۳

ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان صبح امروز با ادای احترام به شهدا توسط معاون رئیس جمهور، استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، نجفی استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین را گرامی داشتند.

هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود.

گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از هزار و 174 پروژه ی عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر هزار و 226 میلیارد تومان است.

امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندارگیلان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین خواهد خورد.

همچنین با حضور دکتر محمدباقر نوبخت به نمایندگی از هیئت دولت و دکتر محمدعلی نجفی به صورت همزمان پروژه های جایگزینی کابل های خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده در سطح استان و نیز دانشکده فناوری های نوین در دانشگاه گیلان افتتاح خواهد شد.

نشست با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی ، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه گیلان نیز از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به گیلان است.

ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان آغاز شدویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان آغاز شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز