خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

هفته دولت، فرصتی برای خدمتگزاران مردم جهت ارائه گزارش خدمات انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۸۴

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هفته گرامیداشت دولت، فرصتی برای خدمتگزاران مردم جهت ارائه گزارش خدمات انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، دکتر محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نخستین روز هفته دولت در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: هر سال در ایام هفته دولت، فرصتی فراهم می‌شود تا خدمتگزاران نظام، به مردم گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کنند.

وی ادامه داد: امسال این هفته با آغاز به کار دولت دوازدهم شروع شد و براین اساس، به نمایندگی از دولت در این استان حضور یافته‌ام تا ضمن ارائه گزارش و انجام دیدار مردمی، مأموریت دولت برای چهار سال آینده را تبیین کنم.

معاون رئیس‌جمهوری با یادآوری حضور خود در سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1392 گفت: چهار سال پیش به عنوان مسئول برنامه و بودجه کشور یعنی سازمانی که باید در ماموریتش، راهبردی داشته باشد و برای پیشرفت کشور بودجه تامین کند؛ متوسط قیمت نفت 104 دلار بود ولی بهترین وضعی که الان داریم، 47 دلار و نسبت به گذشته خیلی کمتر است.

به گفته دکتر نوبخت، بر این اساس منابع ما از 250 میلیارد دلار به 157 میلیارد دلار تقلیل یافت.

وی ادامه داد: با این وجود ، روز گذشته 340 میلیارد تومان پول بازنشستگان را پرداخت کردیم و در این مدت، یاد نداریم که پرداخت یارانه نقدی، به تاخیر افتاده یا پرداخت نشده باشد.

معاون رئیس جمهوری در خاتمه سخنانش گفت: در قوه مجریه، برای دفاع از مردم و کشور، با همان صلابت روزهای نخست، حضور داشته و احساس می کنیم که در سنگر و جبهه هستیم و فعالیت های خود را انجام می دهیم.

گفتنی است، هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.

امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین استاندار گیلان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین خواهد خورد.

همچنین با حضور دکتر نوبخت به نمایندگی از هیأت دولت، به صورت همزمان پروژه های جایگزینی کابل های خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده در سطح استان و نیز دانشکده فناوری های نوین در دانشگاه گیلان افتتاح می شود.

نشست با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه گیلان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه معاون رئیس جمهوری به گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز