خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان خبر داد:

سفر وزیر راه‌ و شهرسازی به استان کرمان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۸۹

استاندار کرمان از سفر وزیر راه‌وشهرسازی به این استان در هفته دولت خبرداد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز دوم شهریور ماه و در اولین روز از هفته دولت، مزار شهدای کرمان توسط استاندار کرمان و مسئولان استان کرمان غبار روبی و با تقدیم گل و نثار فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا برای تعالی، پیشرفت و توسعه فرهنگی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

در حاشیه این مراسم "علیرضا رزم حسینی" استاندار کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در جمع خبرنگاران گفت: باید برای پیشرفت و توسعه اقتصادی استان و کشور راه شهیدان را ادامه دهیم.
 
وی با بیان این مطلب که باید شهیدان را الگوی خود قرار دهیم، افزود: برای دستیابی به توسعه پایدار باید همچون دوران دفاع مقدس جهادی رفتار کنیم.
 
استاندار کرمان از همدلی و وفاق بین همه ارکان استان سخن به میان آورد و اظهار کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم همه ارکان استان برای توسعه استان همدل بوده و این مهم همچنان ادامه دارد و امیدواریم که خدمت خالصانه ای به مردم داشته باشیم.
 
رزم حسینی با اشاره به برنامه های استان در هفته دولت اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت و افتتاح چند پروژه به کرمان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز