خبرگزاری کار ایران

انتخاب شهردار همدان به روزهای آینده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۰۱

اعضای پنجمین دوره شورای شهر همدان که از روز نخست شهریور ماه به طور رسمی با ادای سوگند در جهت حفظ منافع مردم شهر شروع به کار کردند، به بررسی 9 گزینه رسمی شهرداری همدان می‌پردازند.

به گزارش ایلنا در  این جلسات که در راستای شفاف‌سازی عملکرد شورای شهر برای مردم  به صورت پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی  پوشش داده شده‌است، گزینه‌های شهردار جدید شهر همدان با ارائه سوابق و همچنین برنامه‌های آینده خود، سعی در جلب حمایت اعضای شورای شهر را دارند.

بر این اساس،صبح امروز مجید درویشی معاونت خدمات شهری شهردار سابق و سعید غفرانی رئیس سازمان نظام‌مهندسی به ارائه برنامه‌های خود به عنوان شهردار آینده همدان پرداختند و به سوالات اعضای شورای شهر در خصوص نحوه اداره شهر پاسخ گفتند.

این جلسات عصر امروز با ارائه بررسی عملکرد عباس صوفی معاون اصولگرای حمل و نقل و ترافیک شهری شهردار سابق همدان و مسعود نصرتی شهردار سابق شهر قزوین ادامه یافته ،در روز دوم نیز با بررسی عملکرد حمید گلی‌پور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری همدان، یوسف مشهد یاری شهردار سابق قم، ابراهیم خلیلی و محمد رحمانی ادامه خواهد‌یافت و در سومین روز خود با بررسی سوابق و عملکرد مهدی مجیدی معاون اداری مالی شهرداری همدان به پایان خواهد رسید.

از مجموع این 9 گزینه شهرداری همدان، 3 گزینه توسط نمایندگان مردم در شورای شهر انتخاب شده و در نهایت شهردار همدان از میان این سه گزینه در روزهای آینده انتخاب خواهد‌شد.

به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات مدیریت شهری تا انتخاب شهردار جدید شهر همدان،اعضای شورای شهر مصطفی رسولی شهردار سابق همدان را به عنوان سرپرست شهرداری همدان انتخاب کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز