خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

جمالی‌نژاد برای رسیدن به شهرداری وارد زد وبندهای سیاسی نشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۷۵

سرانجام اعضای شورای پنجم شهر یزد در نشستی با حضور مهدی جمالی نژاد، شهردار سابق اصفهان، وی رابه اتفاق آرا به عنوان شهردار یزد انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جمالی نژاد توانست با کسب 11 رای از 11 عضو شورای شهر یزد به عنوان یازدهمین شهردار یزد انتخاب شود.

رئیس شورای شهر یزد در این نشست گفت: جمالی نژاد فردی عالم، باتجربه و پرتلاش است و برای در دست گرفتن شهرداری یزد، وارد هیچ زد و بند سیاسی نشد.

غلامعلی سفید در تشریح دلایل انتخاب جمالی‌نژاد به عنوان شهردار یزد گفت: تخصص در امور شهری، سابقه کار در شهرداری، تبار یزدی داشتن،صاحب نظربودن در بحث گردشگری و محیط زیست، مردمداری و ارزش قائل بودن برای سرمایه‌گذاران از مهم ترین علل انتخاب جمالی نژاد برای شهرداری یزد بوده‌است.

وی ادامه داد: ایشان از رشت و اهواز هم پیشنهاد شهرداری داشت اما به خاطر سابقه آباواجدادی و فرهنگ مردم یزد، شهرداری یزد را انتخاب کرد.

 کاهش بی‌اعتمادی، اولین برنامه

مهدی جمالی‌نژاد، شهردار منتخب یزد هم در ادامه با تشکر از انتخاب اعضای شورا، عنوان کرد: اولین اقدام پیش رو در شهرداری یزد، کاهش بی‌اعتمادی بین مردم و شهرداری خواهد بود.

وی گفت: جهانی شدن یزد نه فقط برای یزد که برای کل کشور افتخار است و من افتخار می‌کنم  برای شهرداری آن به من اعتماد شد.

جمالی نژاد با اشاره به ویژگی‌های شهری یزد، اظهار داشت: کار در یزد هم سخت است و هم آسان، از این جهت سخت است که به خاطر معماری اصیل و شخصیت شهری آن، بدون برنامه نمی‌توان کاری کرد؛ اما به خاطر وجود مردمانی سخت‌کوش، متعهد و وفادار کارکردن و خدمت در یزد آسان است.

وی در پایان افزود: تنها یک شعار دارم و آن هم کار، کار و کار است و وارد هیچ زدوبند سیاسی نمی‌شوم./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز