خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

رونمایی از کتاب درسی انسان و محیط‌زیست در همدان

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۴۹

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان‌همدان از رونمایی کتاب درسی انسان و محیط زیست پایه یازدهم تحصیلی با برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی برای معلمان سراسر کشور در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، محمدرضا محمدی با بیان این خبر گفت: این کتاب از سال تحصیلی 96-97 در تمام دوره های تحصیلی آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، علوم تجربی و علوم و معارف اسلامی در پایه یازدهم تدریس می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت و با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، کارگاه آموزشی-توجیهی درس انسان و محیط زیست پایه یازدهم تحصیلی به مدت سه روز از 6 تا 9 شهریور ماه برای افراد مرتبط با تدریس کتاب مذکور به صورت سراسری برگزار می شود.

وی گفت: در این کارگاه 100 شرکت کننده از جلمه روسای ادارات آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و مدرسان و روسای ادارات مرتبط با تدریس کتاب انسان و محیط زیست حضور دارند که با مباحث اجرایی مرتبط با تدریس کتاب آشنا می شوند.

وی بیان کرد: کتاب انسان و محیط زیست شامل 7 درس با عناوین مرتبط با آب، خاک، هوا، انرژی، زباله، تنوع زیستی و گردشگری مسئولانه است که در 115 صفحه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه سراسری با مشارکت ادارات کل آموزش و پروش و حفاظت محیط زیست استان برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این کارگاه صبح روز سه شنبه 7 شهریور ماه با حضور مدیرکل دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست در محل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز همدان برگزا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز