خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح عمرانی در بخش مرکزی لامرد

صبح امروز با حضور فرماندار لامرد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای، کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی در بخش مرکزی لامرد انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد ، کلنگ دو طرح آبرسانی مربوط به آبفای روستایی در بخش مرکزی لامرد شامل آبرسانی به ۴۰ خانوار روستای کرزا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان و احداث منبع آب ۵۰۰ مترمکعبی جهت آبرسانی به روستاهای مجموعه ناوبندی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷  روستای بخش مرکزی  لامرد (قائدی، ملایی، کربلایی محسنی، علی آباد جوهری، جری، چاه شیخ، چاهنو دهشیخ، سیگار، پنگرویه، کندر محمدی، جمال آباد، کندر شیخ، کندر کلاه بلند، عالی آباد، گزدان عباس عبداله، کندر عبدالرضا و ستنبک ) با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد ریال آغاز شد.

شرکت گاز به طور همزمان عملیات گازرسانی را به ۴۶ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۸۲ میلیارد ریال آغاز کرد.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای خره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و اداره کل ورزش و جوانان به بهره برداری رسید که اجرای سکو تماشاگران و برخی زیرساخت ها به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای خره انجام شده است.

طرح هادی ( زیرسازی و بیس ریزی و آسفالت ، لبه گذاری و…) در ۱۸ روستای بخش مرکزی لامرد (نخل صفا، ترمان، سبخی،حسن آباد،  قلعه مظفر، نیرایی، ناوبندی، خره، خالو محمدعلی، دهشیخ ، سیگار و ستنبک ، کندرعبدالرضا ، چاهنو سفلی، عالی آباد، کندر محمدی ، پنگرویه) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و یک منزل مسکونی برای خانواده تحت پوشش کمیته امداد در روستای آبدولی به بهره برداری رسید.

همچنین کمپ ترک اعتیاد (مرکز اقامتی میان مدت) از دیگر طرح هایی بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در مرکز لامرد به بهره برداری رسید.

کد خبر : ۵۲۹۲۹۵