خبرگزاری کار ایران

به دنبال حادثه صبح امروز صورت گرفت؛

اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان زلزله شربیان در چادرهای امدادی

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۷۶

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: درتمامی منازل آسیب دیده از زلزله در روستای ایوق شربیان چادر امدادی برای خانواده های آسیب دیده برپا می‌شود.

به گزارش‌ایلنا، مثنی حیاتی افزود : برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور از بابت اسکان اضطراری خانواده های آسیب دیده از زلزله در روستای ایوق شربیان سراب مشکلی نداریم و  به روستاییان عزیز اطمینان می دهیم تا پایان امروز، در همه  منازل آسیب دیده از زلزله در این روستا، نجاتگران جمعیت هلال احمر اقدام به برپایی چادرامدادی برای اسکان اضطراری خانواده های آسیب دیده از زلزله خواهند کرد.

وی افزود : تاکنون نجاتگران هلال احمر 150 دستگاه چادر در محوطه منازل آسیب دیده برپا کرده اند .

 سرپرست معاونت  امداد ونجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اضافه کرد : به محض وقوع زلزله بامداد امروز ، 9 تیم امدادی متشکل از 30 تن از نجاتگران جمعیت هلال احمر از  شهرهای مهربان ، سراب ،  بستان آباد ، هریس  و تبریز  به محل کانون زلزله " روستای ایوق از توابع شربیان بخش مهربان شهرستان سراب" اعزام شده و اقدام به ارزیابی ،امدادرسانی و جستجو ونجات و مداوای سرپایی مصدومان و برپایی چادر کرده اند .

بامداد امروز دوشنبه 6 شهریور ساعت ۰۳:۴۵ ، زمین لرزه ۴.۹ ریشتری به عمق ۶ کیلومتری بخش هایی از استان آذربایجان شرقی را به لرزه در آورد و موجب فروریختن دیوار های منازل مسکونی در روستای ایوق شربیان سراب شد.

بر اساس برآوردها ، بیش از نیمی از خانه های روستای 350 خانواری ایوق در این حادثه تخریب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز