خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مجمع نیروهای خط امام گیلان به مناسبت درگذشت ابراهیم یزدی

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۹۴

مجمع نیروهای خط امام استان گیلان در پیام تسلیتی به مناسبت در گذشت ابراهیم یزدی، نوشت : ایران یکی از سیاستمداران شجاع و با سابقه خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجمع نیروهای خط امام استان گیلان به مناسبت درگذشت دکترابراهیم یزدی پیام تسلیت منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مرحوم ابراهیم یزدی که در دوران مبارزه علیه رژیم گذشته یکی از یاران و مشاوران صدیق امام خمینی بود، وقتی به همراه ایشان از پاریس برگشت از هیچ تلاش وکوششی در راه به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب کوتاهی نکرد و مسئولیت سنگین وزارت امور خارجه مرحوم مهندس بازرگان در دولت موقت را پذیرفت.

 او با این که به عنوان سیاستمداری وطن پرست بارها مورد بی مهری هایی قرار گرفت، اما عدم افراط و تفریط و روش اعتدال که این سالها زیاد از آن سخن می رود، یکی از ویژگی‌های باارزش بود و سیاست ورزی اصلاح‌طلبانه و نه براندازانه را عملا در خود نهادینه نموده بود و همیشه دوستان و یارانش را به چنین منشی توصیه می نمود.

 مجمع نیروهای خط امام استان گیلان ضایعه فقدان این سیاست مدار با اخلاق و وطن پرست را به مردم ایران و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض مینماید.

روحش شاد و راهش مستدام باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز