خبرگزاری کار ایران

فرماندار ملارد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

ارتقاء فرآیند خدمات‌رسانی با تقسیم‌بندی شهرداری ملارد به دو منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۵۲

فرماندار ملارد گفت: با تقسیم بندی و تفکیک ساختار اداری مدیریت شهری ملارد به دو منطقه، روند کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم این منطقه افزایش‌می‌یابد.

بهمن خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی 77 پروژه، با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان اظهار داشت: یکی از طرح‌های تعریف شده در این شهرستان، به تقسیم‌بندی شهرداری ملارد به دو ناحیه یک و دو معطوف می‌شود که با عنایت تکثر و انبوه جمعیت ساکن در شهر ملارد،اقدامی سازنده به شمار می‌رود.

خطیبی افزود: ساختمان اداری ناحیه دو شهرداری ملارد بصورت رسمی افتتاح شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی ساختمان اداری ناحیه یک شهرداری ملارد نیز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اقدام مذکور،گامی موثر در راستای تقویت مدیریت محلی محسوب می‌شود و قطعا با آغاز به کار این دو شهرداری(ناحیه یک و دو)حجم مراجعات به شهرداری مرکزی ملارد تا حدود بسیاری کاهش می‌یابد و قطعا امور شهری و خدماتی این منطقه با قریب به 400 هزار نفر جمعیت به نحو شایسته‌تری اجرایی خواهد شد.

وی گفت:شهرداری‌ها در نوک پیکان خدمات رسانی به شهروندان قرار دارند و با عنایت به آغاز به فعالیت شورای شهر پنجم، امید آن می‌رود روند حصول و تحقق توسعه پایدار شهری در ملارد با رشد و شتاب هر چه بیشتری استمرار یابد.

گفتنی است طی روزهای گذشته و به مناسبت هفته دولت،طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در این شهرستان افتتاح شده که بهره‌برداری از کتابخانه امیرکبیر، مدرسه 12 کلاسه آموزشی ناجا با زیربنای 1 هزار و 250 متر مربع، آبیاری تحت فشار تجمیعی روستای گله کهریز،حفر و تجهیز دو حلقه چاه و راه‌اندازی مخزن 2 هزار و 500 متر مکعبی مجتمع آبرسانی کوثر در راستای ارتقای آبرسانی به روستاهای سه شهرستان شهریار،ملارد و رباط کریم از نمونه‌های آن به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز