خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت:

اعمال فشار برای انتخاب شهردار برازنده نخبگان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۷۶۹

رئیس شورای شهر رشت گفت: اعمال فشار برای انتخاب شهردار برازنده نخبگان نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر حسین علوی ، در اولین جلسه علنی شورا و در حضور خبرنگاران، یاد و خاطره شهدای زائران خانه خدا  و همچنین شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت.

 وی از اعتماد اعضای شورا برای انتخابشان به عنوان ریاست  شورا تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با حضور اعضای با تجربه و متخصصان جوان و پویا در ترکیب اعضای شورای پنجم، شاهد اتفاقات خوب برای این شهر باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه با مدیران شهرداری و اولین جلسه شورای اداری شهرداری با حضور اعضای شورا ابراز کرد: استماع راهکارهای مدیران شهرداری برای خروج از چالش‌های موجود، نشان‌دهنده عزم مدیران شهرداری برای رفع این چالش‌هاست. اما پیش نیاز آن حفظ آرامش است تا خروجی مناسبی در تمام حوزه‌های شهرداری اعم از عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی، ترافیک و زیست محیطی شاهد باشیم.

رئیس شورا همچنین تصریح کرد: آرامش سازمان شهرداری نیازمند توجه به وضعیت پرسنل و پرداخت بموقع حقوق آنان است و اعضای شورای پنجم نیز می‌خواهند با همدلی اعضای شورا و مدیران از چالش‌های موجود خارج شده و بتوانیم معوقات پیمانکاران را پرداخته و پرسنلی که حقوق معوقه دارند، بپردازیم. ما نیاز به فرصت داریم تا تغییرات درون سازمانی را سرعت بخشیده تا مشکلات رفع شود.

علوی با اشاره به حساسیت انتخاب شهردار گفت: از مشورت بزرگان و دلسوزان این شهر در انتخاب شهردار بهره خواهیم‌برد ولی حق انتخاب شهردار با نمایندگان مردم در پارلمان محلی است و ضمن استفاده از مشورت‌های مفید متخصصان و مسئولان،حق انتخاب نمایندگان مردم را به رسمیت بشناسید و از اعمال فشار که برازنده نخبگان نیست، خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز