خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

فاز اول ایستگاه پمپاژ جایدر در نیمه اول 97 به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۴۳

استاندار لرستان گفت: از 66 روستای گازدار پلدختر تنها 6 روستای آن در سنوات گذشته گازرسانی شده‌اند و 60 روستای دیگر در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، هوشنگ بازوند در پایان سفر خود به شهرستان پلدختر که بمناسبت هفته دولت انجام شد در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به گازرسانی به روستای چم‌مهر اظهار داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی به روستاها در استان و شهرستان پلدختر رخ داده است.

استاندار لرستان از رشد 10 برابری گازرسانی به روستاهای پلدختر در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: از 66 روستای گازدار پلدختر تنها 6 روستای آن در سنوات گذشته گازرسانی شده‌اند و 60 روستای دیگر در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی بازدید از ایستگاه‌های پمپاژ پلدختر را از دیگر برنامه‌های سفر خود به این شهرستان دانست  و تصریح کرد: باید به کشاورزی شهرستان پلدختر به دید مثبت‌تری نگاه شود.

بازوند با اعلام اینکه تعداد زیاد ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره در پلدختر وجود دارد، عنوان کرد: برخی از این ایستگاه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند و مبلغ اندکی اعتبار به بهره‌برداری خواهند رسید.

نماینده عالی دولت در لرستان با ایستگاه پمپاژ چم‌مهر اشاره کرد و افزود: همه امکانات این ایستگاه محیا است اما متاسفانه یک اتفاق در سازه آن در زمان آبگیری رخ داده است که باید اصلاح شود.

وی از اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون اعتبار از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان برای تکمیل ایستگاه پمپاز چم‌مهر خبر داد و افزود: یکی دیگر از ایستگاه‌های مورد بازدید پمپاژ جایدر است.

استاندار لرستان اضافه کرد: 10 میلیارد و 600 میلیون تومان از اعتبارات ملی و 6 میلیارد تومان دیگر از محل توازن برای ایستگاه پمپاژ جایدر مصوب شد که در صورت تخصیص فاز اول آن در نیمه اول سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز