خبرگزاری کار ایران

روز گذشته رخ داد؛

سقوط 3 نفر در فاصله کمتر از یک ساعت از کوه در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۸۷

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از سقوط 3 نفر در کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: دختر بچه هشت ساله که روز گذشته به جهت انجام دعای عرفه به همراه خانواده خود به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) مراجعه کرده بود به علت بی احتیاطی دچار حادثه شده و شدیدا مصدوم شد.

عسکری افزود: تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که در محل برگزاری دعای پرفیض عرفه مستقر بودند در ساعت 17 پس از اطلاع از وقوع حادثه سریعا در محل حادثه حضور یافته و دختر بچه مصدوم به پایین کوه منتقل و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین از سقوط پسر بچه 5 ساله که به همراه خانواده خود در کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) حضور پیدا کرده بود، خبر داد .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: پسر بچه 5ساله که در ساعت 17:30 امروز دچار حادثه شد توسط تیم امداد ونجات سازمان اتش نشانی که در محل استقرار داشتند سریعا به پایین کوه منتقل شد و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد .

 عسکری در ادامه گفت: دیگر تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی که در محل مسجد صاحب الزمان (عج) مستقر بود، ساعت 17چهل دقیقه پس از اطلاع از سقوط پسر چهارده ساله از کوه سریعا در محل حادثه حاظر و عملیات نجات مصدوم را آغاز و پس از انتقال مصدوم به پایین کوه به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز