خبرگزاری کار ایران

۱۵ شهریور ماه در کردستان برگزار می شود

ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی- محلی در مریوان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۱۹

ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی- محلی روز چهارشنبه ۱۵ شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور تیم‌های داخلی و خارجی به میزبانی مریوان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جشنواره بین المللی ورزش‌های بومی محلی در رشته‌های مختلف روز چهارشنبه ۱۵ شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور تیم های داخلی و خارجی در دریاچه زریوار شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی ورزش‌های بومی محلی برای ششمین بار در مریوان انجام می گیرد و هرساله با استقبال جمع کثیری از علاقمندان به این حوزه روبرو شده است.

در این جشنواره کشورهای گرجستان، آذربایجان و دو استان از کردستان عراق از جمله سلیمانیه و اربیل حضور دارند و بازی‌های بومی محلی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

همچنین تیم‌های داخلی از استان‌های آذربایجان غربی، لرستان،خوزستان، اردبیل، همدان و سه شهرستان سنندج، مریوان و سقز از استان کردستان در هفتمین جشنواره بین‌المللی بازی های بومی محلی حضور خواهند‌داشت.

جشنواره بین‌المللی در رشته‌های کشتی سنتی (زوران)، هه لپرکی، چوب‌کشی، غاز‌قلنگ، دورپا، طناب‌کشی و بازی‌های بومی محلی برگزار خواهد‌شد.

ششمین جشنواره بین المللی ورزش‌های بومی محلی به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی-محلی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری مریوان و اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کردستان و شهرستان و همچنین با همکاری استانداری، ، شهرداری و شورای اسلامی مریوان برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز