خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب وحدت و همکاری ملی کرمانشاه:

تلاش قابل تقدیر استاندار در پیگیری ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین و تاسیس راه آهن

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۸۳

دبیر حزب وحدت و همکاری ملی استان کرمانشاه گفت: تلاش‌های استاندار کرمانشاه در خصوص پیگیری ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین، خط راه آهن و بخش کشاورزی ارزنده و تحسین برانگیز است.

به گزارش‌ایلنا، همایش هفته دولت تحت عنوان تجلیل ازخادمان ملت با حضور جمع کثیری از همشهریان کرمانشاهی، فرهیختگان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی، چهره‌های فرهنگی، هنری و علمی درمحل تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با سرود ملی و تلاوت قرآن شروع شد؛ "مسعود پیرنداخ"، دبیر همایش ضمن تبریک هفته دولت و عید قربان به تشریح برکات هفته دولت و عملکرد دولت تدبیر و امید و نقش سازنده آن در بین آحاد مردم پرداخت.

وی دستاورد دولت را در ایجاد طرح‌های سازنده بسیار ارزنده و امیدوار کننده خطاب کرد و از زحمات ارزنده استاندار کرمانشاه تجلیل کرد.

"پیرنداخ " ضمن تقدیر از فرماندار کرمانشاه و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه، آنها را از مدیران با تدبیر و تعامل گرا با مردم دانست.

"دبیر حزب وحدت و همکاری ملی استان کرمانشاه" پاسخ به مطالبات مردمی را از برندهای مدیران پاسخگو و خادم عنوان کرد و گفت: مردم ما نیاز به خدمت رسانی و محبت دارند چرا که حق آنها بیشتر از اینهاست.

وی تلاش‌های استاندار کرمانشاه را در خصوص پیگیری منطقه آزاد قصرشیرین، خط آهن و بخش کشاورزی ارزنده تحسین برانگیز عنوان کرد. 

"دبیر حزب وحدت و همکاری ملی استان کرمانشاه" هدف از برگزاری این همایش را همدلی مردم و مسئولان خواند و تجلیل از خادمان را تعهدی اخلاقی از جانب گروه‌های اجتماعی و مردمی و سیاسی دانست که خادمان ملت را برای ادامه خدمتی صادقانه تشویق خواهد کرد.

پیرنداخ در ادامه سخنان خود با انتقاد و گلایه شدید از وبلاگی بی هویت که فقط کارش اخاذی است، گفت: متاسفانه احدی از سایت‌های معلوم الحال با درج مطالبی به دور از اخلاق درصدد تشویش اذهان عمومی با هدف و نیت قبلی برای اخاذی و جلوگیری از برگزاری این همایش برآمده، که خوشبختانه موفق به عملی کردن نیت خود نشد. 

پیرنداخ با بیان اینکه مدیر این وبلاگ از ما خواسته تریبونی برای سخنرانی در اختیار ایشان قرار بدهیم تا از عملکرد مدیریت ارشد استان انتقاد کند، که بعد از مخالفت ما اقدام به درج مطالبی خلاف واقع کرده که انشاءالله از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم، "احمد صفری"؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت و از عملکرد دولت دفاع کرد.

همچنین قبادی، معاون فرماندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک هفته دولت از عملکرد دولت تجلیل به عمل آورد.

براساس این گزارش در ادامه این همایش بزرگ؛ گروه "کر"همخوانی بچه‌های خردسال به اجرای سرود ایران پرداختند. سپس نما آهنگی بنام "خاک کرمانشاه" پخش شد و در ادامه حاج سیاوش وجودی به یاد شهدای حرم و شهدای دولت به مدیحه سرایی پرداخت.

گفتنی است که در پایان این مراسم، از تعدادی چهره‌های ورزشی و فرهیخته و ماندگار علمی و مدیریتی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است در این مراسم تعدادی از چهره‌های ماندگار مانند استاد "لیمویی" و حاج "مرتضی شریفی" از چهره‌ای دوران انقلاب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز