خبرگزاری کار ایران

گلایه تند نماینده کهگیلویه بزرگ از مدیرکل بنیاد شهید استان:

برخی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۷۸

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سید منصور موسوی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان را سیاسی کرده و کارهای مرتبط بویژه ساماندهی گلزار شهدای حوزه انتخابیه برزمین مانده است.

به گزارش ایلنا از چرام، سردار عدل هاشمی پور در نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام گفت: نمی‌دانم چرا آقای موسوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده اما این را می‌دانم که از وضعیت کنونی ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان شرمنده‌ام.

وی در ادامه انتقادات خود از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: قصد داریم در آرامش به‌ فکر توسعه منطقه و ایجاد بسترهای رفاهی و آسایشی مردم دیارم باشم اما وقتی می‌بینم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان بی‌خیال حوزه انتخابیه شده و حتی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این دیار سرکشی نمی‌کند به‌ طور حتم نمی توانم آرام باشم و سکوت کنم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا آقای موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به حوزه انتخابیه وی سرکشی نکرده است؟ اظهارداشت: جناب موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده است وگرنه چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار در شهرستانی مثل چرام حضور پیدا نمی‌کند؟

هاشمی پور گفت:بنیاد شهید از زمانی که سیاسی شد باید فاتحه آن را خواند، زمانی بنیاد شهید اختیاراتی داشت تصمیماتی می‌گرفت اما امروز احساس شرمندگی به ما دست می‌دهد که بودجه عمرانی بنیادشهید چرام 52 میلیون تومان است.

وی بااشاره به ناچیز بودن اعتبارات پیش‌بینی شده برای ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان چرام، اظهارداشت: هزینه ساماندهی گلزار شهدای القچین فقط 40 میلیون تومان است و با این مشکلاتی که این اداره‌کل با آن دست و پنجه نرم می‌کند و آن را سیاسی کرده‌اند چگونه می‌خواهیم در جهت رفع آن اقدام کنیم؟

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی در گلزار شهدای چرام و سرفاریاب حضور پیدا می‌کنم خجالت می‌کشم و اگر هیاهوها اجازه می‌داد 10 برابر کارهای گذشته کار انجام می‌دادیم.

هاشمی پور با ادامه انتقادات خود از عملکرد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مدیرکل بنیاد شهید استان گلایه دارم و از این به بعد هم صدایم بلند می‌شود.

وی باتاکید براینکه جناب موسوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده است وگرنه چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار در شهرستانی مثل چرام حضور پیدا نکند، بیان داشت: آیا ایشان دیسک کمر دارد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش خانواده شهدای‌ چرام و پرسنلی که با چنگ و دندان اداره را نگه‌داشته‌اند این نیست یک‌بار جناب موسوی به چرام بیاید.

هاشمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از هزینه‌کرد 11 میلیارد تومان خیرین در حوزه درمان و بهداشت، آموزش و ساختن مدارس خیر کهگیلویه بزرگ هم خبرداد و تصریح کرد: کسانی که تفکر خرچنگی دارند اجازه این ظرفیت‌ها را نمی‌دهند و گمان دارند همه مشکلات را دولت می‌تواند رفع کند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه خودمان نمی‌خواهیم تلاش کنیم و ادامه دهیم، تصریح کرد: فقط در چارچوب کهگیلویه و بویراحمد مانده‌ایم و کوه دنا را نگاه می‌کنیم اما نمی‌دانیم آن طرف دنا هم دنیای دیگری هست.

هاشمی‌پور با انتقاد از برخی بداخلاقی‌های رایج در کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه خود، یادآورشد: به همدیگر می‌پریم و همدیگر را تخریب می‌کنیم اما نمی‌دانیم که این تخریب‌ها و به هم پریدن ها هیچ سودی بدنبال ندارد.

وی گفت: بیایید این‌گونه نباشیم و ایده‌های بزرگ بسازیم چرا که آدم‌های بزرگی هستیم./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز