خبرگزاری کار ایران

درویش‌امیری تاکید کرد:

ضرورت نهادینه‌شدن فرهنگ مشورت و کار دسته‌جمعی در تعاونی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۱۳۸

استاندار زنجان با یادآوری اینکه تعاونی‌ها واحدهای کوچک اقتصادی هستند که در تولید ملی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی مشارکت می‌کنند، ادامه داد: تعاونی به معنای استفاده از ظرفیت‌های جمعی است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری در دیدار با تعاون‌گران استان زنجان با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: از این اعیاد برای ساختن جامعه ولایی بهره مند شویم.

استاندار زنجان با اشاره به هفته تعاون گفت: براساس باورهای دینی تعاون به‌صورت اساسی در قانون مورد توجه قرار گرفته است.

درویش‌امیری با یادآوری اینکه تعاونی‌ها واحدهای کوچک اقتصادی هستند که در تولید ملی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی مشارکت می‌کنند، ادامه داد: تعاونی به معنای استفاده از ظرفیت‌های جمعی است.

استاندار زنجان با طرح این سوال که آیا توانستیم جمعی کار کنیم، افزود: فرهنگ مشورت و کار دسته جمعی در تعاونی‌ها نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها باید سرمایه های اشخاص را تبدیل به تعاونی و سپس به یک بنگاه اقتصادی تبدیل کند، ادامه داد: کشور تجربه خوبی در اقتصاد تعاونی دارد.

درویش امیری افزود: در استان زنجان 80 هزار تن تولید سیر و 45 هزار تن تولید زیتون وجود دارد که می‌توانیم این موارد را به تعاونی‌های بزرگ تبدیل کنیم.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه اتاق تعاون استان زنجان از ظرفیت ورود به این بخش را دارد و استانداری هم از این موضوع حمایت می کند.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه اقتصاد تعاونی می تواند هزینه سربار را کاهش دهد، اضافه کرد: در استان زنجان زمینه برای رشد فعالیت های تعاونی وجود دارد.

وی به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: تعاونی‌ها می‌توانند مشکلات خود را از طریق این بخش به گوش دولتمردان برسانند.

درویش امیری در پایان اضافه کرد:  همه باید در راستای توسعه همه‌جانبه حرکت کنند و اتاق تعاون به عنوان مرکز نقطه نظرات مراتب را به اطلاع استانداری می رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز