خبرگزاری کار ایران

نخستین‌شهردار زن سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایلنا:

نگاه‌ مثبت دولت به بانوان، انگیزه‌ام برای‌خدمت شد/ توسعه شهری، نخستین اولویت شهرداری اسکپه

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۱۷

نخستین شهردار زن دوره پنجم شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به بانوان و اعتماد مردم مهمترین انگیزه ام برای خدمت در مسیر توسعه شهر اسپکه است.

محنا محمدی نخستین شهردار منتخب دوره پنجم شورای اسلامی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به بانوان و اعتماد مردم را مهمترین انگیزه خود برای تلاش و خدمت در مسیر توسعه شهر اسپکه مرکز بخش لاشار شهرستان نیکشهر در جنوب این استان دانست و اظهار داشت: باید از نگاه بلند دولت تدبیر و امید به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در رابطه با مسئولیت دادن به بانوان در عرصه های مدیریتی که زمینه حضورم را امروز به عنوان شهردار فراهم کرده، قدردانی کنم.

این بانوی بلوچ اهل سنت متولد سال 67 با مدرک کارشناسی ارشد منابع طبیعی است و  انتخاب خود به عنوان شهردار را نشان از اعتماد کردن نمایندگان شورای شهر اسپکه به بانوان از لحاظ تفکر و عملکردی می داند.

 محمدی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه این شهر بکار می گیرد، خاطر نشان کرد: در نظر دارم در حیطه شهرداری هر چه در توانم است برای توسعه زیرساخت های شهر اسپکه بکار گیرم تا مردم از حداقل‌های امکانات شهری بهره مند شوند.

شهردار اسپکه اظهار داشت: این شهر کوچک به لحاظ امکانات در زمینه‌های مختلف از جمله خیابان کشی، جدول‌گذاری، بوستان، فضای سبز و آموزشی نیازمند حمایت است.

محمدی ادامه داد: به عنوان نمونه تنها یک هنرستان و دبیرستان دخترانه و یک هنرستان و دبیرستان پسرانه در این شهر برای تحصیل دانش آموزان وجود دارد.

وی افزود: توسعه فضای سبز، توجه به مسائل فرهنگی و حمایت از زنان مهمترین اولویت‌های شهرداری اسپکه است.

وی که هم اینک دانشجوی دکتری منابع طبیعی است تاکنون سابقه مدیریتی نداشته  است. محمدی داوطلب نامزدی در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اسپکه بود که حد نصاب لازم را کسب نکرد و بعد از انتخابات از سوی شورای منتخب به عنوان نخستین شهردار بانوی این شهر برگزیده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز