خبرگزاری کار ایران

در دیدار هیات علمی دو دانشگاه صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آلبورگ دانمارک و دانشگاه کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۳۸

تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تبادل دانشجو و هیأت‌علمی مابین دانشکده انرژی دانشگاه آلبورگ دانمارک و دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تبادل دانشجو و هیأت‌علمی مابین دانشکده انرژی دانشگاه آلبورگ دانمارک و دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان با حضور جان پدرسون، رئیس دانشکده انرژی دانشگاه آلبورگ، دکتر بیورانی، معاون پژوهشی دانشگاه کردستان و دکتر شفیعی معاون گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کردستان، در دفتر ریاست دانشکده انرژی دانشگاه آلبورگ به امضاء رسید.

 این تفاهم‌نامه در راستای توسعه ارتباطات علمی و تحقیقاتی دانشگاه کردستان با دانشگاه‌های معتبر اروپایی و بمنظور انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی تهیه و تدوین شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه دانشگاه آلبورگ تعهد کرده که سالانه از دو دانشجوی دکتری فعال در حوزه انرژی جهت فرصت مطالعاتی شش ماهه حمایت مالی کند.

هر دو دانشگاه توافق کرده‌اند که دانشجویان دکتری معرفی شده برای تحصیل در مقطع دکتری از پرداخت شهریه تحصیلی معاف گردند.

هر دو دانشگاه توافق کرده‌اند که در زمینه تبادل اعضای هیات علمی و محققین همکاری داشته باشند و سالانه هزینه اقامت دو نفر از محققین مهمان را تامین نمایند.

هر دو دانشگاه توافق کرده‌اند در انجام پروژه های تحقیقاتی، اختراعات، و مقالات مشترک همکاری داشته باشند و بعنوان پارتنر در پروژه‌های تحقیقاتی اروپایی مشارکت داشته باشند.

هر دو دانشگاه در برگزاری کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای مشترک توافق کرده‌اند.

انعقاد این تفاهم‌نامه نتیجه‌ی پیگیری‌ها و مذاکرات انجام گرفته به وسیله‌ دکتر شفیعی با مسئولان دانشکده مذکور در طول دوره تحقیقاتی کوتاه‌‌مدت تابستانی ایشان در دانشگاه آلبورگ دانمارک می‌باشد که با حضور دکتر بیورانی در دانشگاه آلبورگ، توسط ایشان و ریاست دانشکده انرژی دانشگاه آلبورگ به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز