خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خبرداد:

دستگیری 6 نفر از عوامل تیراندازی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۲۷

معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه از دستگیری 6 نفر از عوامل تیراندازی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدرضا آمویی با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته گذشته دو نفر به دلیل اختلافات شخصی به در  منزل یکی از شهروندان مراجعه و اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن یک نفر مجروح شد.
 
آمویی افزود: این دو نفر پس از متواری شدن توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اقدامی سریع و به موقع دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح گرم کشف شد.
 
وی تصریح کرد: دیگر عوامل مربوط به این اختلاف شخصی در کوچه شهدای رحمان پور (کوچه ثبت) با یکدیگر درگیر شدند و اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر مصدوم شد.
 
آمویی عنوان کرد: عوامل دخیل در کوچه ثبت پیش از حضور ماموران از محل متواری شده و بار دیگر در حوالی میدان شهدا اقدام به تیراندازی کردند که در نتیجه آن چهار نفر از منازعان مجروح شدند.
 
وی گفت: با تلاش و پیگیری سریع پلیس این شهرستان، هنجار شکنان توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اطراف میدان شهدا دستگیر شدند.

معاون پلیس اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون شش نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز