خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳ برابری بودجه راه‌آهن اردبیل در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۴۰

وزیر راه و شهرسازیدر سفر به استان اردبیل از افزایش ۳ برابری بودجه راه‌آهن اردبیل در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل با ابنیه بسیار سخت و پیچیده است، گفت: این راه‌آهن از مناطق کوهستانی سختی عبور می‌کند و در حال حاضر دارای ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه ساخت این راه‌آهن در بخش دشت به خوبی پیش رفته و در سایر بخش‌ها نیز در حال انجام است، تاکید کرد: از جهت اعتبارات، اعتبار این پروژه امسال نسبت به سال گذشته با پیگیری نمایندگان استان در مجلس رشد خوبی داشته و سه برابر شده است.

آخوندی تاکید کرد: با توجه به اولویتی که رئیس‌جمهور به توسعه ریلی دارد و به راه‌آهن اردبیل نیز تعهد داده‌اند، این راه‌آهن امسال در برنامه ما قرار دارد و جزو مراکز اولویت‌دار قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در بحث تنظیم بودجه ۹۷ اعتبار بیشتری برای این پروژه به مجلس پیشنهاد کنیم، گفت: برای تامین مالی این پروژه بخشی از طریق بودجه انجام می‌شود، بخشی را نیز تلاش می‌کنیم از طرق مختلف از صندوق توسعه ملی، فاینانس خارجی و بخش خصوصی تامین کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز