خبرگزاری کار ایران

سید محسن علوی مطرح کرد:

اختلافات سیاسی عامل عقب‌ماندگی فارس در برخی حوزه‌ها/ تبادار از مدیران بومی و نسل جوان استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۰۰

رئیس مجمع نمایندگان فارس ضمن اعلام همکاری نمایندگان استان با تبادار استاندار جدید فارس گفت: تبادار از ظرفیت نیروهای بومی و جوان در توسعه استان استفاده کند.

به گزارش ایلنا از شیراز، سید محسن علوی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان فارس ضمن قدردانی از زحمات افشانی استاندار سابق فارس گفت: سید محمدعلی افشانی در جذب سرمایه‌گذاری و منابع صندوق توسعه ملی و حمل و نقل بسیار موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: پیگیری آزاد راه شیراز-اصفهان، جذب یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار فاینانس، ۱.۲۱ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی و تصویب خط آهن شیراز بوشهر را می توان از قدامات ماندگار مهندس افشانی دانست.

علوی، حضور افشانی در سمت معاونت عمرانی وزارت کشور را فرصتی مغتنم برای توسعه کشور و استان فارس دانست.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با برشمردن سوابق استاندار جدید فارس افزود: انتخاب استانداری فارسی برای استان‌بوشهر می‌تواند بر وحدت قلوب مردم و مسئولان دو استان تاثیرگذار باشد و بر وحدت دو استان بیافزاید.

علوی خطاب به استاندار جدید فارس گفت: فارس استانی نخبه‌پرور و دارای نیروهای علمی و مدیریتی است که از استفاده از مدیران بومی و نسل جوان می تواند استان را در مسیر توسعه سرعت بخشد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس ضمن اعلام همکاری مجمع نمایندگان استان فارس با استاندار جدید گفت: مجمع نمایندگان فارس با تمام توان در کنار استاندار جدید خواهد بود و وحدت و انسجامی مثال‌زدنی بین نمایندگان فارس در این دوره از مجلس وجود دارد.

علوی اختلافات سیاسی را مهمترین عامل عقب‌ماندگی فارس در برخی حوزه‌ها دانست و بیان کرد: توسعه علمی، متوازن و همه جانبه را باید مد نظر داشت؛ باید مردم را از سیاست دور کرد و به سمت اقتصاد سوق داد.

وی در پایان با تاکید بر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: باید مردم را به سمت اقتصاد سوق داد چرا که چرخ های اقتصاد با همت مردم به حرکت در می آید اما آموزش های لازم را به آنها نداده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز