خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد کردستان:

پرداخت بیمه اجتماعی ۵ هزار و ۵۰۰ مددجوی کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۹۹

رئیس اداره بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد استان کردستان گفت: سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای بیمه پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی استان کردستان در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، آزاد زاهدی بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه بیمه های اجتماعی یکی از خدمات این نهاد است که با هدف توانمندی مددجویان تحت حمایت انجام می شود، عنوان کرد: این نهاد همه زنان سرپرست زیر۵۵ سال شهری و همچنین طرح های اشتغال را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای حق بیمه شش هزار و ۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان شش میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان پرداخت شد، افزود: سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان نیز برای بیمه پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی استان کردستان در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

زاهدی در ادامه با اشاره به اینکه از این تعداد مددجوی بیمه شده دو هزار و ۶۰۰ نفر را زنان سرپرست خانوار و دو هزار و ۸۵۰ نفر را نیز طرح‌های اشتغال تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: از آغاز اجرای طرح بیمه‌های اجتماعی تاکنون ۱۴۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان از مزایای این طرح بهره‌مند شدند و هم اکنون مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

 رئیس اداره بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد استان کردستان گفت: کمک به پرداخت بیمه دو هزار و ۷۰۰ مددجوی روستایی در صندوق بیمه روستاییان و عشایراز دیگر خدمات بیمه‌ای این نهاد به خانوارهای تحت حمایت است.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمک به درمان و ارتقای شاخص‌های بهداشتی خانوارهای تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: خدمات درمانی این نهاد شامل بیماران خاص و صعب العلاج، بیماران زمین‌گیر، کودکان دچار سوء تغذیه، کمک به پرداخت فرانشیز و بیمه مکمل درمان و سایر مشکلات درمانی مدجویان تحت حمایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز