خبرگزاری کار ایران

با وجود گذشت ۲ هفته؛

سرنخی از کودک 5 ساله کرمانی در دست نیست/ دستگیری 10 مظنون پیرامون حادثه

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۷۵

با وجود گذشت 2 هفته از مفقود شدن کودک 5 ساله کرمانی تاکنون کوچکترین اثری از او بدست نیامده است.

به گزارش ایلنا، پس از گذشته دو هفته از مفقود شدن کودک 5 ساله به نام ابوفاضل دهمیری در منطقه رودبار جنوب واقع در استان کرمان که برای گردش به همراه خانواده‌اش به روستای چاه بهمن بخش جازموریان رفته بود، تاکنون هیچ اثری از وی یافت نشده است. 

بر اساس این گزارش در همان ساعات اولیه مفقود شدن این پسر بچه جستجوهای مردمی، امدادی و انتظامی در منطقه آغاز شد اما تاکنون کوچکترین اثری از وی بدست نیامده است.

رئیس جمعیت هلال احمر رودبار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز طی تماسی از سوی مقامات انتظامی شهرستان رودبار جنوب از ما خواسته شده که از اداره کل جمعیت هلال احمر درخواست سگ‌های زنده یاب و پیگیری مجدد برای پیدا شدن این کودک مفقودی از سر گرفته شود.

اسحاق آزاد‌رخت در ادامه افزود: در خصوص پرونده مفقود شدن این کودک و با درخواست خانواده وی 10 نفر افرادی که به آ‌نها مظنون بودند بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند تا شاید به سرنخی برای یافتن این کودک دست یابند. 

وی گفت: به زودی جستجو‌ها از سوی امدادگران هلال احمر این شهرستان به همراهی نیروی انتظامی در منطقه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز