خبرگزاری کار ایران

ایلنا از کردستان گزارش می‌دهد؛

مجموعه تفریحی کارگران مریوان؛ نگینی در کنار دریاچه زریوار

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۸۶

مجموعه تفریحی- ورزشی کارگران مریوان در کنار دریاچه زریوار یکی از مفرح‌ترین و بهترین اماکن اقامتی برای کارگران کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حاشیه دریاچه زیبای زریوار در شهرستان مریوان استان کردستان یک مجموعه تفریحی و رفاهی و ورزشی برای استفاده کارگران و خانواده‌های ایشان احداث شده و حیف‌مان آمد که این مجموعه را دوباره برای شما عزیزان معرفی نکنیم.

در حاشیه دریاچه زیبای زریوار در شهرستان مریوان استان کردستان یک مجموعه تفریحی و رفاهی و ورزشی برای استفاده کارگران و خانواده‌های ایشان احداث شده و جای دارد که این مجموعه را دوباره برای شما عزیزان معرفی کنیم.

واقعا باید احسنت گفت و درود فرستاد به آن تفکری که در یک چنین نقطه خوش آب و هوایی این مجموعه را برای استفاده کارگران در نظر گرفته و از جمله بیاد ماندنی‌ترین استراحتگاه‌های کشور است.

قطعا نام و صفات دریاچه زریوار استان کردستان را شنیده‌اید اما بسیاری از کارگران از داشتن یک چنین مجموعه‌ایی که مختص خودشان باشد بی اطلاع هستند و یا اگر هم مطلع هستند مختصر و در حد شنیدن نام آنجاست. انشالله با اطلاع رسانی بیشتر بتوانیم آگاهی بخشی خوبی به جامعه کارگری داشته باشیم.

برای استفاده از این استراحتگاه هر کدام از کارگران عزیز می‌توانند همانند استراحتگاه‌های سنگاچین، قم، مشهد مقدس و مهدیشهر سمنان با اداره کل استان مکاتبه کنند و یا از طریق سایت اداره کل امور ورزشی از جزئیات استفاده از استراحتگاه فوق مطلع شوند.

دو روز پیش که خبر بازدید آقای رمضی مدیرکل امور ورزش را از استراحتگاه زریوار منعکس کردیم که یکی از همکاران خوب‌مان از شهرستان‌ها پیام دادند که جشنواره بعدی انشالله در زریوار. با خود گفتیم چرا که نه. این مجموعه‌های تفریحی و رفاهی و ورزشی متعلق به کارگران است و برای استفاده چنین جشنواره‌هایی منحصر بفرد است.

زمانی متوجه اهمیت آن می‌شویم که مثل برخی نهادها یا سازمان‌ها که فاقد چنین فضاهایی هستند بخواهیم یک جشنواره برگزار کنیم. ماه‌ها باید دنبال مجتمعی باشیم که تمام امکانات مورد نظر ما را داشته باشد. هزینه‌های فراوان و دردسرهای جانبی و یک‌طرف و عدم احساس آرامش و آسایش طرف دیگر چون وقتی فضا متعلق به خود کارگران نباشد همانند مستاجری است که با ترس و لرز باید وارد آن شد.

اما دوستانی که در سنگاچین و در جشنواره بودند بواقع احساس می‌کردند که در خانه خود هستند.
اکنون زیروار کردستان را مد نظر داشته باشید. حاشیه یکی از زیباترین دریاچه‌های ایران و در منطقه‌ای ساکت و آرام با امکاناتی کم نظیر به قول دوست و همکارمان آماده جشنواره بعدی یا جشنواره‌های بعدی است. ‌

در طول سال هم کارگران و خانواده‌های محترم‌شان می‌توانند از این مکان زیبا استفاده ببرند.

مجموعه تفریحی و رفاهی کارگران زریوار دارای20 واحد اقامتی در 12 بلوک  شامل 8 واحد دو خوابه – 8 واحد یک خوابه و 4 واحد به صورت دوبلکس است که برای اقامت خانواده‌ها کاملا مهیا و مجهز است.

سالن ورزشی چند منظوره- پارک بازی کودکان- فضای سبز با دورنمایی عالی – رستوران- سالن اجتماعات و فضاهای روباز طبیعی از دیگر امکانات مجمتع تفریحی ورزشی زریوار استان کردستان است.

مدیر مجموعه آقای پیرفلاح از همکاران خوبمان در استان کردستان است که با رویی خوش و مدیریتی دلسوزانه از این مجتمع به همراه همکارانش نگهداری می‌کند و آماده پذیرایی از مهمانان کارگر و خانواده‌ای ایشان است.

سایر مجموعه‌های تفریحی ورزشی و همچنین مجموعه‌های ورزشی کارگران را به مرور معرفی دوباره در همین سایت خواهیم داشت.

همکاران خوبمان و مسئولان روابط عمومی امور ورزش ادارات کل استان‌ها می‌توانند اطلاعات جامع و کامل مجموعه‌های تحت پوشش را برای ما ارسال کنند تا نسبت به معرفی و انعکاس آن زودتر اقدام شود.

جواد رمضی مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که هفته گذشته عازم استان کردستان شده بود در بازدید از این مجموعه تفریحی و ورزشی بر شناساندن و معرفی جاذبه‌های زیاد استراحتگاه‌های کارگران در سراسر کشور از جمله استراحتگاه زیبای زریوار تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز