خبرگزاری کار ایران

با آغاز سفرهای اربعین حسینی؛

15 کیلومتراز بزرگراه اسلام آباد غرب- حمیل تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۳۴

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:: تا قبل شروع سفرهای اربعین حسینی، 15 کیلومتراز بزرگراه شهرستان اسلام آباد غرب به حمیل تکمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ مسعود شریفی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امسال با تلاش همه جانبه از سوی دستگاه‌های ذیربط ،‌کرمانشاه از مرز خسروی میزبان قدوم پربرکت زایرین کربلای معلی خواهد بود که به تبع تلاش بی وقفه برای احداث قطعات با قیمانده از مسیر بزرگراه کربلارا همراه دارد والبته بخش عمده‌ای از آن در ایام هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شریفی افزود: با استقبال هرساله هموطنان برای زیارت مخصوصا در ایام اربعین و پیش‌بینی ترافیک سنگین ،‌ باعث شده با تلاش مضاعف ( بالغ بر 11 ساعت اجرای عملیات در شبانه روز ) ‌، تکمیل 15 کیلومتر از بزرگراه مسیر اسلام آباد – حمیل بعنوان بخشی از کریدور شمال غرب – جنوب غرب ، و مسیر کمکی زایرین از سمت مرز مهران هم جزء برنامه‌های هدف باشد.

مدیر کل راه و شهر سازی تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت بی وقفه اکیپ راه و شهرسازی با بکارگیری بیش از 40 دستگاه ماشین آلات راهسازی تاکنون از کیلومتر صفر تا 500+11 مسیر اسلام آباد غرب – حمیل را تکمیل و قطعا بنا به برنامه تعیین شده تا قبل از اربعین پیشرو 15 کیلومتر مسیر زیر بار ترافیک عبوری خواهد رفت.

وی گفت: در این بخش از پروژه ، ضمن انجام بیش از 138000 مترمکعب عملیات خاکریزی و خاکبرداری و احداث 34 دستگاه پل دالی ، در کیلومترهای 500+7 و 900+10 هم دو دستگاه زیرگذر احداث شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این پروژه در دو قطعه اسلام آباد غرب – حمیل بطول 25 و حمیل تا پایان حوزه استحفاظی استان کرمانشاه بطول 27 کیلومتر در حال انجام است و گفتنی است از قطعه دوم هم بیش از 19 کیلومتر مسیر آسفالت و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز