خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران خبرداد:

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران/ اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا اول مهر

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۷۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در محورهای هراز ، سوادکوه و چالوس پر حجم اما روان است .

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز شنبه (اول مهر ماه) خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه اول مهرماه در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های‌انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه اول مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول مهرماه و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا ساعت یک بامداد و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز