خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان در نشست ستاد رفع موانع تولید استان:

تلاش‌مان بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل در مدار تولید است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۰۳۷

نباید توقع واحدهای تولیدی را بالا برد و فکر کنند به هر قیمتی می‌شود آنها را فعال نگه داشت بلکه در این راستا می‌خواهیم عقلایی اقدام و درست عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه دولت‌ها وظیفه دارند رفاه حال مردم را تسهیل ببخشند، اظهار داشت: هدف دولت‌ها ایجاد امنیت، رفاه و آرامش مردم است.

استاندار لرستان افزود: فلسفه وجود ما رفع مشکلات است که باید در راستای رفع مشکلات پیش روی اشتغال تمام تلاش خود را به کار بندیم وهـمگی باید تلاش کنیم واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید بازگردند.

وی بیان داشت: بعضی از این واحدها به لحاظ بازار فروش دارای مشکلاتی هستند که حتماً لازم نیست با هر قیمتی آنها را سرپا نگه داریم.

خادمی تصریح کرد: نباید توقع واحدها را بالا برد و فکر کنند به هر قیمتی می‌شود آنها را فعال نگه‌داشت بلکه در این راستا می‌خواهیم عقلایی اقدام و درست عمل کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: حفاظت از منابع ضروری است و باید خوب استفاده شوند، چرا که دارای محدودیت هستیم و سیستم بانکی نیز دچار مشکلاتی عدیده‌ای است.

وی اظهار داشت: در جلسات ستاد تسهیل نباید نگاه بخشی داشت و اینجا کسی تنها متولی بخش خود نیست بلکه نماینده استان بوده و در راستای رفع مشکلات آن باید کوشید ونگاه سیستمی و فرا بخشی از سیاست‌های دولت است.

خادمی افزود: در این جلسات بین مدیر بانک و صاحب صنعت فرقی وجود ندارد و همگی به یک اندازه باید نگران واحد تولیدی و کارگران آن باشند و همه باید به دنبال حل موضوعات باشند و اگر به این نگاه برسیم و این حس بین ما به وجود آید بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد

 

انتهای پیام/
الهام آریان فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز