خبرگزاری کار ایران

به میزبانی بندرامام خمینی (ره) برگزار شد؛

جلسه شناسایی اسکله‌ها و کارگاه‌های دریایی متروکه خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۸۳

جلسه کارگروه تخصصی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان با هدف شناسایی و تعیین و تکلیف وضعیت اسکله‌ها و کارگاه‌های تعمیر و ساخت شناور متروکه در استان خوزستان به میزبانی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضازاده با بیان این خبر اظهار داشت: تدوین راهکارهای جامع برای شناسایی و ساماندهی اسکله ها و کارگاه‌های تعمیر و ساخت شناور متروکه یکی از مصوبات کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان بود که برای رسیدگی به مصوبات و تعیین راهکارهای مدیریتی، جلسه مذکور در شهریورماه سال جاری به میزبانی این اداره‌کل  برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست نمایندگان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی  مسئول  ضمن بررسی آخرین وضعیت کارگاه‌های تعمیر و ساخت شناور در سواحل خوزستان، مصادیق اسکله‌ها و کارگاه‌های دریایی متروکه را شناسایی کرده و به اتفاق راهکارهای پیشنهادی برای طرح و تصمیم سازی در کمیته ساماندهی  و مدیریت سواحل استان خوزستان را بحث و بررسی کردند.

وی با اشاره به لزوم اجرای مصوبات کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان در خصوص نقش این کمیته بیان داشت: کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان علاوه بر ساماندهی، از رویکردی مدیریتی برخوردار است و به موضوعاتی از قبیل توسعه پایدار مناطق ساحلی، کاربری اراضی ساحلی،جلوگیری از ساخت و سازها و بهره‌برداری‌های ساحلی فاقد مجوز، حمل و نقل دریایی و حفاظت از محیط زیست ساحلی می‌پردازد.

استان خوزستان با برخورداری از یک هزار و ۱۸۶ کیلومتر ساحل و هفت بندر بزرگ و کوچک، جزء استان های تأثیر گذار در حوزه حمل و نقل دریایی کشور  به شمار می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز