خبرگزاری کار ایران

انعقاد 5هزارو 500 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۳۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از انعقاد بیش از 5هزارو 500 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،جلسه شورای معاونان ومدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با حضور احد فتوحی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

 مدیر‌عامل شرکت در این جلسه با تشریح مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود ،خواستار اهتمام ویژه به منظور ارتقای جایگاه شهرک‌های صنعتی شد.

فتوحی  با اشاره به ماموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه‌های تامین زیرساخت‌ها و نیز حمایت‌های نرم افزاری از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در قالب خدمات حمایتی صنایع کوچک گفت:علاوه برتوسعه و تکمیل زیرساخت‌ها که جزء رسالت‌های اصلی این شرکت است مباحثی نظیر تعیین تکلیف قراردادهای راکد،بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و به ظرفیت کامل رساندن واحد‌های تولیدی که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال است نیز با جدیت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد بیش از 5هزار و 500 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس گفت:از این تعداد بیش از 2600واحد صنعتی با اشتغال افزون بر31هزارنفر در مرحله بهره‌برداری و حدود 2900واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز هستند که یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها رصد واحد‌های صنعتی در حال ساخت و ساز و تسریع در بهره‌برداری آنها است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: اجرای طرح رونق تولید که از طرح های مهم دولت تدبیر و امید است ظرفیت مناسبی برای راه اندازی مجدد واحد های صنعتی راکد و یا به بهره برداری رسیدن طرح‌های با بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی فراهم کرده که باید درتعامل با سایر دستگاه های اجرایی از این موقعیت ویژه برای ایجاد اشتغال و ارتقای تولید نهایت استفاده انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز