خبرگزاری کار ایران

حل یکی از مشکلات بهداشت و درمان مسجدسلیمان با همت نفتی ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۱۶

آیین افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور قباد ناصری مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره به همراه منصور فولادی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و تلاش هایی که در جهت انگیزش بخشی به کارکنان این صنعت صورت می دهند گفت: افزایش سطح کیفی خدمات که با بهبود فیزیکی ساختمان های موجود و بکارگیری دستگاه های جدید صورت گرفته موید اهتمام مجموعه بهداشت و درمان در جهت رضایت مندی است .

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : به دور از انصاف است اگر نگوییم توفیقات حاصل شده مرهون و مدیون توجه ویژه جناب ناصری و مجموعه خدوم این شرکت به بخش بهداشت و درمان است .

منصور فولادی افزود : دستگاه رادیولوژی که یکی از نیازهای اساسی و قدیمی این بیمارستان بوده با عنایت ویژه رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال خریداری و با همکاری مجموعه مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در مدت زمان 14 روز نصب و آماده بهره برداری گردیده است .

وی افزود : این دستگاه در مقایسه با دستگاه های رادیولوژی از تکنولوژی و دقت بالاتری برخوردار است و با توجه به افزایش کیفیت تصاویر که قابلیت ارسال از طریق سیستم پکس را هم دارا می باشد امکان تشخیص دقیق تر و صحیح تری را به پزشک می بخشد . 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز