خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار 120میلیاردی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۱۳

جانشین انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان زاهدانی به مبلغ 120میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ " احمد طاهری" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یکی از اتباع بیگانه ساکن در شهر زاهدان با تاسیس شرکتی تحت عنوان واردات خودرو‌های مدل بالا از شهروندان کلاهبرداری و به کشور‌های همسایه فرار کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند فردی از اتباع بیگانه با هویت معلوم با تاسیس شرکت واردات خودروهای لوکس از کشور دبی و پس از چند مرحله وارد کردن خودرو و جلب اعتماد شهروندان طعمه‌های خود را شناسایی و پس از اخذ 120 میلیارد ریال از آن ها به بهانه وارد کردن خودرو، به کشور های همسایه متواری شده‌است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را که به صورت مخفیانه وارد کشور و در شهر زاهدان ساکن شده بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

 جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده  برای  انجام  مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز