خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اشتهارد:

درآمد شهرداری برای پرداخت حقوق کارمند و کارگران کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۹۳

رئیس شورای شهر اشتهارد، گفت: شهرداری و شورای شهر اشتهارد نزدیک به ۲۵۰ کارمند و کارگر حقوق بگیر دارند که حقوق، بیمه و سایر مزایای ماهیانه آنها نزدیک به ۱ میلیارد تومان است و این در حالی است که درآمد ماهیانه شهرداری نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، محمد صفری با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی درآمدهای شهرداری در سال ۹۶، اظهار داشت: در سال های گذشته مالیات بر ارزش افزوده سهم بالایی از درآمد های شهرداری اشتهارد را به خود اختصاص داده بود که با اجرایی شدن قانون ششم توسعه در سال ۹۶، شاهد کاهش ۸۰ درصدی درآمد های شهرداری اشتهارد هستیم که همین امر مشکلات بسیاری را برای شهرداری به وجود آورده است.

وی با اشاره به حدود ۲۵۰ کارمند و کارگر حقوق بگیر شهرداری، خاطرنشان کرد: حقوق، بیمه و سایر مزایای ماهیانه آنها نزدیک به ۱ میلیارد تومان است و این در حالی است که درآمد ماهیانه شهرداری نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است.

صفری در ادامه توضیح داد: شهرداری اشتهارد نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان از دوره قبل پس انداز کرده است و ما نهایت ۲ ماه دیگر بتوانیم حقوق کارمندان و کارگران شهرداری را پرداخت کنیم لذا برای رفع مشکل در گام اول در تلاش هستیم تعدادی از حقوق بگیران شهرداری را بازنشسته کنیم.

وی با اعلام این خبر که شهرداری اشتهارد نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد، تصریح کرد: در گام بعدی سعی خواهیم کرد حقوق کارمندان و کارگران را به سمت حقوق اداره کار بکشانیم لذا با این کار کاهش چشمگیری را در هزینه های جاری شهرداری شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز