خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

برای توسعه سواحل مکران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

کد خبر : ۵۴۱۸۵۵

فرمانده‌کل ارتش گفت:توسعه و آبادانی سواحل مکران از وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق توصیه ها و تدابیر رهبر انقلاب است.

به گزارش ایلنا، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بازدید از منطقه سوم دریایی ارتش در کنارک  گفت: ارتش وظیفه دارد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را در کنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 امیر سرلشکر موسوی افزود: امروز در سواحل مکران شاهد اجرای‌طرح‌های‌توسعه‌ای‌هستیم و گذشته این منطقه با پیشرفت های کنونی آن ، قابل مقایسه نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر آمادگی دفاعی و راهبردی نیروی دریایی ارتش نیز به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت ها را در این نیرو به انجام برسانیم.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران‌صبح امروز با حضور در منطقه سوم دریایی ارتش در کنارک از یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی، یگان‌های موشکی، پدافند هوایی، پایگاه سوم هوادریا، پهپاد و میدان تیر و همچنین طرح های عمرانی در دست اجرای  این منطقه از جمله بیمارستان 64 تختخوابی بازدید کرد.

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این سفر امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را همراهی می کند.

همچنین فرمانده کل ارتش در ادامه از پروژه ها و طرح های در دست احداث منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش از جمله پروژه های آپارتمان های مسکونی، فاز دوم مهمانسرای مکران، مجتمع آموزشی ورزشی ولایت، کارخانه های آب شیرین کن و پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز