خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد؛

رشت نیازمند بررسی جامع در حوزه‌ فرهنگی/ هیچ نکته پوشید‌ه‌ای از مردم نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۶۹

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در حال حاضر شهر رشت نیاز به بررسی جامع در حوزه فرهنگی دارد.

به گزارش ایلنا امیر حسین علوی رئیس شورای شهر رشت در ابتدای یازدهمین جلسه علنی شورا گفت :امروز با خبر شدیم حکم نصرتی  رشت رسید و متنظریم که برنامه ریزی‌های معارفه شهردار را انجام دهیم.

علوی  همچنین انتخاب  رییس شورای شهرستان رشت و نماینده شورای رشت در شورای استان گیلان را تبریک  گفت و ضمن خسته نباشید به اعضای کمیسیون اظهار داشت: درحال حاضر شهر رشت نیاز به بررسی جامع در حوزه فرهنگی دارد که از  عاقل‌منش خواستاریم با تجربه بالای خود توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

علوی خاطرنشان کرد: تکمیل حسابرسی ها و سرعت نظارت در بعضی فرایند ها در راس کار ریاست کمیسیون برنامه و بودجه از جمله موارد دیگری است که نیاز است به جد به آن پرداخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بحث BRT اذعان داشت:بحث باز بینی BRT که دچار خسارت های زیادی شده اکنون نیاز به تعیین و تکلیف دارد چرا که این مسئله بسیار خطرآفرین شده است.

وی با تبریک به  سالاری بعنوان استاندار گیلان تصریح کرد:از استاندار می‌خواهم  از مبلغی که به استان اختصاص داده شده حمایت کند زیرا عدم اختصاص این بودجه به شهرداری رشت فقط به دست استاندار گیلان حل خواهد شد چرا که تمامی پیگیری ها و حمایت ها انجام شده و این منبع متاسفانه اختصاص پیدا نکرده‌است .

وی با بیان اینکه رسانه‌ها همکار دوازدهم شورای شهر هستند عنوان کرد: اگر انتقادی است بنده پذیرا هستم چرا که حمایت های رسانه همیشه دیده شده‌است.

وی در ادامه تصریح کرد:هیچ نکته پوشیده‌ای از مردم شهر رشت نداریم ،رسانه ها همیشه همراه ما بودند و ما همیشه نیازمند کمک اصحاب رسانه هستیم و این همراهی همیشه در ذهن ها ماندگار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز