خبرگزاری کار ایران

برگزاری 3 نمایشگاه فرهنگی در نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۳۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برپایی نمایشگاه‌های بزرگ کتاب فارس، چاپ و تبلیغات و همچنین محصولات فرهنگی هنری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: موضوع برگزاری نمایشگاههای کتاب با عنایت به عوامل مختلف جهت تعمیق و گسترش کتابخوانی به عنوان بستری برای ایجاد انگیزه و همچنین شوق مطالعه با توجه به مخاطب میلیونی خود بسیار حائز اهمیت است.

مریدی افزود: مواردی همچون سیر مطالعاتی، معرفی کتاب‌های مفید، آشنایی با روش‌های مطالعه، موضوعاتی است که می‌توان برای مخاطبانی که نیاز به راهنمایی جهت کتابخوانی دارند در نمایشگاه به انجام برسد که این افراد تعدادشان در نمایشگاه قابل توجه نیز هست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ناشران نیز می‌بایست در انتشار کتاب به نیاز مخاطب و بهره‌مندی از تمام اصول حرفه‌ای چاپ کتاب و همچنین به کارگیری فردی مجرب جهت معرفی کتاب به مخاطبان همت گمارند.

این مقام فرهنگی استان یادآور شد: البته در سال‌های اخیر توجه به موضوع نمایش و معرفی کتاب همواره دغدغه حوزه فرهنگ بوده است، اما واقعیت این است که جنبه اقتصادی نمایشگاه‌های کتاب برای ناشران و نشر کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است، از این رو برنامه‌ریزی باید برای هر دو موضوع نمایش و فروش کتاب صورت گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز