خبرگزاری کار ایران

با کاهش دمای هوا صورت گرفت؛

تداوم بارش باران و آبگرفتگی معابر در اردبیل/ هشدار راهداری استان به رانندگان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۶۰

بارش باران در اردبیل که از 2 روز گذشته شروع شده است سبب آبگرفتگی معابر عمومی شد.

به گزارش ایلنا، بارش باران که از دو روز گذشته در استان اردبیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد علاوه بر خوشحالی کشاورزان و شستشوی چهره شهر و طبیعت، سبب آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان شده و مشکلاتی را برای اهالی بوجود آورد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد سامانه سرد بارشی تا ظهر روز پنجشنبه در استان اردبیل تداوم خواهد داشت و دمای هوا همچنان کاهش خواهد یافت.

دولتی‌مهر افزود: بارش باران که از دو روز گذشته در استان اردبیل آغاز شده از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا پنجشنبه به اوج خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد در این مدت مه آلود شدن آسمان باعث کاهش دید بیشتر مناطق کوهستانی استان شده و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی، ارتفاعات و گردنه های استان از جمله گردنه اسالم و صائین انتظار می رود این سامانه تا بعدازظهر فردا پنجشنبه در استان فعال خواهد بود.

دولتی‌مهر گفت: باتوجه به گستردگی بارندگی‌ها، آب گرفتگی معابر و سیلابی‌شدن برخی مسیل‌ها و رودخانه‌های استان دور از انتظار نیست.

مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل هم اعلام کرد به علت بارش باران در جاده‌های استان و خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

براین اساس همچنین در محور خلخال - اسالم به دلیل بارش برف به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی به رانندگان توصیه شده است.

بارش برف پائیزی روستای موئیل در شهرستان مشگین شهر و در دامنه کوه سبلان را نیز سفیدپوش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز