خبرگزاری کار ایران

در پی قتل فجیع صادق برمکی صورت گرفت؛

درخواست خانواده جوان مقتول حادثه هولناک مهابادی از مردم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۱۴

خانواده برمکی، جوان مقتول مهابادی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دادگستری و نیروی انتظامی، مردم را به آرامش دعوت کردند.

به گزارش ایلنا، خانواده صادق برمکی خطاب به مردم با فرهنگ مهاباد با بیان اینکه حادثه تلخ کشته شدن صادق ، قلب ها را به درد آورده و دیدگان را اشکبار ساخت نوشتند: هرچند غم از دست دادن فرزندمان بسی گران و جانکاه است ولیکن آنچه از ابراز همدردی در چند روز گذشته از مردم مهاباد و مسئولان دیدیم باعث شد غم از دست دادن فرزندمان تاحدودی تسکین یابد.

خانواده برمکی در ادامه ضمن تشکر از ابراز همدردی و شرکت در مجلس ختم آورده است : همچنین تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و دادگستری که با تلاش های خود در پیگیری موضوع باعث دلگرمی ما شدند.

ضمن دعوت مردم عزیز و شهروندان فهیم مهابادی به حفظ آرامش، از دستگاه قضایی تقاضا داریم در اسرع وقت و با قاطعیت با موضوع برخورد نماید تا شاهد تکرار چنین فجایعی در آینده نباشیم .

اول مهر سال جاری 4 جوان مهابادی در استان آذربایجان غربی که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند پس از درگیری با صادق برمکی، وی را باساطور زخمی کردند و سپس زنده زنده به آتش کشیدند. دونفر از عاملان حادثه هنوز به سن قانونی نرسید‌ه‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز