خبرگزاری کار ایران

در سه ناحیه عباسپور، دز و مسجد سلیمان؛

تعمیرات سالیانه نیروگاه‌های برق آبی خوزستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۰۲

تعمیرات سالیانه نیروگاه‌های برق آبی خوزستان توسط پرسنل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در سه ناحیه عباسپور، دز و مسجدسلیمان کلید خورد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان،"امیر محمودی"معاونت نیروگاه‌ها در شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی‌خوزستان ضمن اعلام این‌خبر افزود: تعمیرات سالیانه‌واحدهای نیروگاهی یکی از برنامه های مدون برای هر نیروگاه است که مطابق دستورالعمل های اولیه سازندگان تجهیزات، تجربه ارزنده این شرکت و همچنین با هماهنگی شبکه ملی برق کشور صورت می گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی های سالیانه و از پیش تعیین شده در راستای بهبود وضعیت و بالابردن آمادگی تولید در نیروگاهای برق آبی، عملیات تعمیرات سالیانه در سه ناحیه عباسپور، مسجدسلیمان و دز آغاز شد که در حال‌حاضر در ناحیه عباسپور واحد شماره 3، 5، 6 و در ناحیه مسجدسلیمان نیز تعمیرات سالیانه واحد های 5 و 6 در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در نیروگاه دز واحد شماره 6 به عنوان اولین واحد با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت و به منظور تامین پایداری شبکه در ایام تعطیلات سوگواری سالار شهیدان پس از تعمیرات سالیانه با پنج روز کاهش زمان خاموشی وارد مدار بهره برداری شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات تعمیرات بر روی هر واحد، متعاقبا با هماهنگی بخش نظارت شرکت بهره بردار، واحد به مدار تولید وارد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز