خبرگزاری کار ایران

تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبانان و جوانان دوستدار محیط زیست در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۲۴

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از پاکبانان و جوانان دوستدار محیط زیست که در موسم عزا با شعور بالا و ستودنی و فرهنگ فاخر در شهرهای استان و مخصوصا مرکز استان از حریم پاکی و طهارت محیط حفاظت کردند، تشکر نمود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل از اجتماع عظیم حسینیان استان در روز تاسوعا و عاشورا تجلیل کرد و گفت: این اجتماع، بیعت با حسین و لبیک به استنصار آن حضرت و منشور عمل قرار دادن مرام و فکر حسین است و نشان می‌دهد ملت ما در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی و تذلیل دشمن، همیشه با شعار حسینی "هیهات منا الذله" حماسه خواهد آفرید.

عاملی همچنین از پاکبانان و جوانان دوستدار محیط زیست که در موسم عزا با شعور بالا و ستودنی و فرهنگ فاخر در شهرهای استان و مخصوصا مرکز استان از حریم پاکی و طهارت محیط حفاظت کردند، تشکر نمود.

وی همچنین از اهل سنت استان و غرب گیلان مخصوصا عنبران که با لبیک به سنت نبوی عزاداری های بسیار شایسته ترتیب دادند، تشکر کرد.

امام جمعه اردبیل از عزاداران کشور آذربایجان تشکر نمود و اظهار داشت: امسال کشور آذربایجان، شاهد استثنایی‌ترین اجتماعات و عالی‌ترین اظهار ارادات به ساحت قدسی سیدالشهدا بود. آنها ثابت کردند که هویتی جز عاشورا و اندیشه حسینی ندارند و پرچم حسینی ولو از معابر جمع شود، اما از قلب ملت آذربایجان جمع نخواهد شد و این حرارت هیچ وقت خاموش نخواهد گشت.

وی ادامه داد: اگر زمانی این جمعیت عظیم به طرف قره باغ سرازیر شود، اثری از ارمنی‌ها در آنجا نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت از حساس‌ترین، قدسی‌ترین و حیاتی‌ترین موضوعات زندگی ما و بزرگترین نعمت جامعه ما است و نیروی انتظامی این افتخار را دارد که حساس‌ترین سمت و حیاتی‌ترین نیاز جامعه را تولیت می‌کند و ملت ما در بزرگترین نعمت خود رهین مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی است.

وی افزود: مسئولیت 20 درصد امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و در تامین 80 درصد دیگر دستگاه‌های دولتی و مردم مسئول هستند.

خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها از دولت محترم خواست در پرداخت 50 درصد الباقی مطالبه گندم‌کاران تسریع نماید و عنایت به تولیدکنندگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی در این خصوص گفت: بسیاری از کشاورزان عزیز نسبت به این وجه اضطرار دارند و تاخیر پرداخت گاهی آنها را با مشکلات غیرقابل تحمل مواجه می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری انفصال کردستان عراق را طلیعه یک حرکت شوم برنامه‌ریزی شده برای منطقه دانست و گفت: بارزانی قطعا در این ماجرا نظر آمریکا را جلب کرده است. حمایت علنی اسرائیل نشان می‌دهد که اهداف نامبارکی در این ماجرا نهفته است. اسرائیل می‌گوید انتخابات حق یک ملت است اما در تعیین سرنوشت فلسطین اشغالی تن به انتخابات نمی‌دهد. نه تنها اسرائیل بلکه تمام مدعیان دموکراسی در خصوص فلسطین حاضر نیستند معضل 70 ساله را با انتخابات حل کنند.

وی افزود: این سخن نتانیاهو که در علت حمایت از رفراندوم جدایی اقلیم کردستان می‌گوید اگر مسلمان‌ها از حماس دفاع بکنند، موساد را در همه جا خواهند دید، نشان می‌دهد که آنها به خاطر کردها و کرامت و حقوق آنها به منطقه نیامده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز