خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره گردشگری اردبیل:

سرمایه گذاران گردشگری از ظرفیت‌های اردبیل بهره ببرند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۶۰

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران برای ایجاد مجموعه‌های گردشگری از ظرفیت های اردبیل بهره ببرند.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به توجیه  اقتصادی مجموعه های گردشگری ضروری است به منظور توسعه اقتصادی بخش گردشگری استان، نسبت به ایجاد چنین مجموعه هایی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: یکی از نمونه‌های موفق مجموعه گردشگری در استان، مجموعه گردشگری پل معلق است که فعالیت خود توانسته است موجب رونق بسیاری در گردشگری شهرستان مشگین شهر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: هرمجموعه گردشگری معمولا شامل مراکز اقامتی، مراکز خرید، مراکز پذیرایی و مراکز تفریحی است که متناسب با قابلیت های یک منطقه ایجاد می شود ودر ماندگاری گردشگران تاثیر به سزایی دارد.

حاجی زاده با تاکید به اینکه در گستره استان اردبیل ظرفیت های گردشگری متعددی وجود دارد، اضافه کرد: سرمایه گذاران می توانند نسبت به ایجاد مجموعه های گردشگری از ظرفیت های موجود بهره گیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه های گردشگری با افزایش مدت ماندگاری گردشگران می توانند اشتغال در این بخش را رونق دهند، تاکید کرد: یکی از نیازمندی های فعلی در توسعه گردشگری اردبیل، افزایش ماندگاری مسافران است و بی شک ایجاد مجموعه های گردشگری در تحقق این مهم موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز