خبرگزاری کار ایران

در پی مرگ مشکوک دانشجوی شهرکردی رخ داد؛

تجمع دانشجویان دختر علوم پزشکی مقابل خوابگاه/ اعتراض دختران به مرگ دلخراش زهره

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۹۷

در پی مرگ مشکوک دختر دانشجوی شهرکردی دانشجویان دختر علوم پزشکی شب گذشته مقابل خوابگاه این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شهرکرد به نشانه اعتراض به مرگ دانشجوی ترم 9 علوم پزشکی دانشگاه شهرکرد بنام زهره قاسمی که روز 14 مهرماه در حین استحمام دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد، مقابل خوابگاه این دانشگاه تجمع کردند.

طبق گزارش دریافتی این دانشجویان دختر با شعار "ما همه زهره هستیم" در مقابل خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند.

این در حالی است که هنوز در مورد علت مرگ این دانشجوی علوم پزشکی ابهام وجود دارد و هنوز مشخص نیست مرگ این دانشجو بر اثر سکته قلبی بوده یا گاز گرفتگی.

شاهدان عینی این حادثه معتقدند نشت شدید بوی گاز به داخل حمام علت بروز این حادثه بوده است که از چندی پیش نشتی گاز در طبقات 2 و 3 این خوابگاه احساس می‌شده و حتی این موضوع به مدیریت امور خوابگاهی منتقل شده بود.

در همین حال روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با صدور اطلاعیه علت مرگ این دانشجوی شهر کردی را ایست قلبی عنوان کرده است.

صبح روز گذشته نیز در پی وقوع این حادثه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اعتراض به وضعیت نابسامان خوابگاه علوم پزشکی مقابل ساختمان فرهنگی این دانشگاه تجمع کرده بودند.

روز گذشته جسد دانشجوی دختر دانشگاه علوم‌پزشکی به نام زهره قاسمی دانشجوی ترم 9 رشته پزشکی برای کالبد شکافی و بررسی‌های تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شده و علت دقیق مرگ بزودی اعلام خواهد شد.

همزمان با مرگ این دختر دانشجو یکی دیگر از دختران دانشجو رشته علوم پزشکی نیز هنگام استحمام دچار حادثه شده بود که به کمک دانشجویان خوابگاه دخترانه نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز