خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور/ فرش قرمز مقابل سرمایه‌گذاران و گردشگران استان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۸۱

استاندار لرستان گفت: برای همه کسانی که بخواهند در لرستان سرمایه‌گذاری کنند و گردشگرانی که قصد سفر به آن را داشته باشند فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا لرستان، موسی خادمی در مراسم پیاده‌روی خانوادگی عاشورایی با تقدیر از حضور نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اهمیت نیروی انتظامی به اندازه نقش آن در ایجاد امنیت است.

استاندار لرستان ادامه داد: امنیت مهمترین عامل در توسعه بوده و بدون آن هیچ توسعه‌ای پایدار نیست چرا که امنیت پایه و اساس همه فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

خادمی تصریح کرد: امنیتی که ما در ایران و خصوصا استان زیبای لرستان که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است؛ داریم مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های این عزیزان است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: لرستان یکی از استان‌های زیبا با آب و چشمه‌های فراوان، جنگل‌های انبوه و آبشارهای فراوان در کشور است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهشت‌هوی گردشگری کشور نام برد.

وی لرستان را استانی زیبا، امن و پر استعداد دانست و اظهار داشت: برای همه کسانی که بخواهند در این استان سرمایه‌گذاری کنند و گردشگرانی که قصد سفر به آن را داشته باشند فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

خادمی با بیان اینکه آمادگی حمایت از کارآفرینان را داریم، افزود: همچنین کسانی که بخواهند در حوزه‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی فعالیت کنند را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

استاندار لرستان یادآور شد: این استان دارای استعدادهای فراوانی است و از تمام ایرانیان و کارآفرینان دعوت می‌کنیم از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آن بازدید کنند.

وی بیان داشت: با حمایتی که دولت و مجموعه نظام از سرمایه‌گذاران می‌کند به طور قطع توفیقات خوبی برای استان به دست خواهد آمد.

خادمی بیان داشت: امیدوارم با روحیه ولایت‌مداری و شهیدپروری که مردم استان دارند و حمایت مسئولان به جایگاه شایسته خود بین استان‌های کشور است دست یابیم و به آنچه که درخور مردم برای رفاه و زندگی مطلوب است؛ برسیم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز