خبرگزاری کار ایران

بیژن عالی پور مطرح کرد:

مناطق نفت‌خیز جنوب در اولویت نوسازی تأسیسات قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۱۰

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: همه تأسیسات این شرکت با اولویت نخست نسبت به سایر شرکت ها نوسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور با تشریح برنامه‌های این شرکت در خصوص ابلاغیه اخیر وزیر نفت برای نوسازی و بهسازی تاسیسات روسحطی با اولویت مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شرکت به منظور استمرار و بهبود فرآیند تولید، حفظ ایمنی و افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها، نوسازی و بازسازی تأسیسات قدیمی را در اولویت برنامه‌های پیشنهادی خود قرار داد که از سوی وزیر محترم نفت مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تمام تأسیسات با عمر بالا که نیاز به نوسازی دارند فهرست‌بندی می‌شود و پس از انجام مطالعات لازم توسط مشاوران توانمند ایرانی و خارجی با اولویت بندی نوسازی خواهند شد.

عالی پور ادامه داد:​ هم اکنون شرح کار مربوطه تهیه شده است و پس از تأیید شرکت ملی نفت ایران کار انتخاب مشاور از طریق مناقصه انجام خواهد شد.

بر اساس ابلاغیه وزیر محترم نفت و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز اول این طرح شامل جمع آوری اطلاعات لازم از همه تأسیسات، از ابتدای دی ماه سال جاری و به مدت 5 ماه آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت:​ مناطق نفت خیز جنوب در چند سال اخیر نیز با تعریف پروژه های متعدد نسبت به نوسازی واحدهای عملیاتی و تأسیسات فرآورش نفت و گاز اقدام کرده بود اما اجرای این طرح جامع باعث تضمین تولید،​ حفظ ایمنی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز