خبرگزاری کار ایران

فرمانده‌ یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان خبرداد:

انهدام باند حفاری غیرمجاز و دستگیری 7 نفر در شهرستان مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۷۷

فرمانده‌ یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان از انهدام باند حفاری غیرمجاز و دستگیری 7 نفر در شهرستان مسجد سلیمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین بهداروند با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس گزارش مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان، کاوش این گروه گزارش شد و راهنمایی‌های لازم توسط این یگان صورت گرفت.

 بهداروند افزود: پس از اطمینان از گزارش دریافتی از سوی مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان مسجد سلیمان ، نیروهای انتظامی و پلیس اطلاعات با همراهی فرماندهی پاسگاه گل‌گیر و جانشین اطلاعات این شهرستان به محل گزارش حفاری عزیمت کردیم.

وی با بیان این‌ که چند نفر در محل در حال حفاری مشاهده شدند، ادامه داد: حفاران که مسلح بودند با مشاهده‌ نیروها قصد تیراندازی داشتند که با عکس‌العمل مشترک و سریع نیروهای انتظامی، اطلاعات و یگان حفاظت و با شلیک 8گلوله، هفت نفر دستگیر و یک قبضه تفنگ شکاری دولول،  یک دستگاه موتور برق، یک دستگاه هیلتی و تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط شدند.    

فرمانده‌ یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان در پایان عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص متهمین و اشیاء مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل نیروهای انتظامی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز