خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

حمایت جمعی از احزاب اصلاح‌طلب سیستان و بلوچستان از استاندار

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۶۶۳

جمعی از احزاب اصلاح طلب سیستان و بلوچستان طی نامه ای به ریاست جمهوری، از علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان حمایت کردند .

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، متن این نامه که از سوی جمعی از احزاب اصلاح طلب منتشر شده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

انتخاب دوباره جنابعالی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران و کسب توفیق خدمت مجدد به ملت فهیم و حماسه ساز ایران را امیدی برای تداوم راه اصلاح و اعتدال و عقلانیت در کشور با استفاده از ظرفیت های ممکن میدانیم .

در این بین استان سیستان و بلوچستان با خدمات ملموس و ارزشمند و توسعه محور دولت تدبیر و امید با  همراهی و حمایت بزرگان و معتمدین استان، فعالین سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان و عموم مردم بالاترین رای اعتماد را تقدیم تان کرد .

امیدواریم حضور موثر و رای ویژه آحاد مردم سیستان و بلوچستان در این پیروزی بزرگ  فرصتی را برای آنان فراهم سازد تا شاهد تحقق شعارهای انتخاباتی و تکمیل پروژه های دولت در این استان باشیم .

در همین راستا  از جنابعالی و اعضای هیات محترم دولت  درخواست داریم در جهت پاسخ به مطالبات و خواسته های مردم استان  با ابقای جناب آقای علی اوسط هاشمی  استاندار فعلی سیستان و بلوچستان که مورد تایید اکثر احزاب و گروههای حامی دولت می باشند زمینه ادامه خدمت ایشان را در جهت مدیریت توسعه استان که روند ان را در دوره گذشته اغاز کردند فراهم نمایید.

جمعی از احزاب اصلاح طلب استان سیستان و بلوچستان

-حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

-انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای سیستان وبلوچستان

- حزب ندای ایرانیان

-حزب اراده ملت ایران (حاما )

-سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی

-جمعیت زنان نواندیش مسلمان

-مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی

- حزب پیشرو اصلاحات 

-مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

- مجمع نیروهای خط امام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز