خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیویه و بویراحمد مطرح کرد:

تاسیس چهار شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد/ منتظر نظر وزارت کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۱۳۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد از انتظار استانداری این استان برای تاسیس چهار شهرستان جدید خبرداد و اظهارداشت: ما منتظر اعلام نظر وزارت کشور در ارتباط با تاسیس چهار شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

"فتاح محمدی" به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: پرونده شهرستان‌شدن چهار بخش مارگون و لوداب در حوزه بویراحمد و " دیشموک " و " چاروسا " در حوزه کهگیلویه بزرگ در وزارت کشور تکمیل است.

وی با تشریح فرآیندهای صورت گرفته برای شهرستان شدن بخش‌های عنوان شده، خاطرنشان کرد: طرح جامع شهرستان‌شدن بخش‌های"مارگون، لوداب،دیشموک و چاروسا" به وزارت کشور ارسال‌ و اقداماتی که می‌بایست در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شد، اکنون شکل گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد افزود: وزارت کشور هنوز نظری در زمینه شهرستان شدن بخش‌های ذکرشده به استانداری این استان ارائه نداده و ما نیز مانند مردم این بخش‌ها منتظر نظر نهایی وزرات کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، بحث شهرستان‌شدن بخش‌های "مارگون، لوداب، دیشموک و چاروسا " در استان کهگیلویه و بویراحمد سال هاست در این استان مطرح شده است.

تبدیل این بخش‌ها به شهرستان از مهمترین مباحث و شعارهای انتخاباتی برخی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز